Close
Type at least 1 character to search
Silueta ženy držící mobil. Kolem ní je mnoho fotek tváří symbolizujících sociální sítě.

Správa účtů na sociálních sítích / Facebook / Instagram / LinkedIn / Twitter / Pinterest

Prezentace a komunikace se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí je nepostradatelnou součástí každé marketingové komunikace, zároveň jde ale o relativně časově náročnou činnost. Je nutné publikovat příspěvky pravidelně a reagovat na komentáře. Tuto pravidelnou komunikaci doporučujeme dlouhodobě nebo v rámci například sezónních akcí podporovat na sítích placenou reklamou.

Obraťte se na nás, rádi vám pomůžeme se zvolením pro vás vhodných sociálních sítí, navrhneme vám strategii, jak a kdy na nich komunikovat. V případě zájmu je pro vás budeme následně spravovat nebo zaškolíme vámi pověřeného člověka. A dle komunikačního plánu vám vytvoříme a budeme spravovat reklamní kampaně.

 

Vizuální zpracování vaší značky na sociálních sítích

Firemní profily na sociálních sítích by měly zapadat do celkového vizuálního stylu (více ZDE) používaného například na webových stránkách, ať už jde o cover obrázek nebo samotné příspěvky (příklady: System Boost,TPC Industry, cysensic, Právo s KatarínouJanWphotography, Ateliér Vlaďky Zborníkové)

 

MYSLETE NA KVALITNÍ FOTOGRAFIE

Při tvorbě vaší prezentace na sociálních sítích nezapomeňte věnovat, vedle samotných témat komunikace, velkou pozornost fotografiím nebo obrázkům. Kvalitní fotografie/obrázky totiž budou tím rozdílem, který promění vaše profily z průměrných na vynikající. Důvody, proč by na vašich sociálních sítích měly být jen kvalitní snímky, najdete ZDE.

Marketing už není o tom, co děláte, ale o příbězích, které vyprávíte.

Seth Godin

Když vaše počínání nevyvolává konverzaci, děláte to špatně.

Dan Roth

“Vybuduj to a oni přijdou” funguje jen ve filmech. Sociální média jsou o “vybuduj, pečuj, zapoj je a oni možná přijdou a zůstanou.”

Seth Godin