Close
Type at least 1 character to search
Detail rukou chystajících se psát na klávesnici notebooku.

Webové stránky / design / programování / copywriting / SEO / administrace

Máte starý web, který není responzivní (optimalizovaný pro různá mobilní zařízení), a potřebujete ho vyměnit za nový? Nebo jste se dostali do stádia, kdy se váš business už bez webových stránek neobejde? Vytvoříme vám plně responzivní webové stránky od návrhu designu a textů, přes jejich naprogramování, nastavení SEO (optimalizace pro vyhledávače) až po následnou administraci.

Každé webové stránky navrhujeme podle potřeb konkrétního klienta a v tolika jazycích, kolik je potřeba. Ať už jde například o poradenské služby s představením společnosti, jejích produktů a s odborným blogem (příklad vícejazyčných: TPC Industry, System Boost nebo cysensic). Další kategorií jsou umělci nebo tvůrci, kteří potřebují představit své portfólio (příklady: JanWphotography nebo Ateliér Vlaďky Zborníkové). Nebo může jít o web poskytovatele konkrétního produktu nebo služby (příklady: Právo s Katarínou nebo Automyčka Diamonds).

Weby stavíme ve WordPressu a v případě zájmu klienta nabízíme zaškolení pověřené osoby, takže je zákazník schopen sám aktualizovat obsah stránek.

 

Co všechno vlastně obsahuje to všemi zmiňované SEO a proč stojí tolik?

SEO (search engine optimization) není jen o tom, jak dostat daný web na vrchol výsledků vyhledávání, ale také o tom, jak ho tam udržet. Abychom toho dosáhli, je potřeba pracovat s těmito oblastmi: analýza klíčových slov, optimalizace obsahu webových stránek, technické úpravy webu a budování zpětných obsahů.

📌 Analýza klíčových slov
Zde je potřeba nejen identifikovat ta klíčová slova, která jsou relevantní pro naše téma, ale také porozumět jejich konkurenci a vyhledávacím trendům. Analýza klíčových slov je základem pro následnou tvorbu obsahu webových stránek.

📌 Optimalizace obsahu
Dalším krokem v procesu SEO je nejen správné použití klíčových slov ve strategických částech obsahu, ale také tvorba kvalitního a hodnotného obsahu, který oslovuje potřeby a otázky uživatelů. Dobře napsaný a relevantní obsah nejenže zlepšuje pozici ve výsledcích vyhledávání, ale také zvyšuje angažovanost uživatelů a zlepšuje konverze.

📌 Technická úprava stránek
Další klíčový aspekt SEO, který je často přehlížený, zahrnuje optimalizaci rychlosti načítání webových stránek, vylepšení mobilního zobrazení a zlepšení struktury URL adres pro lepší pochopení obsahu vyhledávači. Dobře navržené a technicky upravené stránky nejenže zlepšují uživatelskou zkušenost, ale také usnadňují vyhledávačům indexaci a interpretaci obsahu.

📌 Budování zpětných odkazů
Tento aspekt buduje důvěryhodnost webových stránek. Jde o odkazy vedoucí na dané stránky z jiných webových stránek. Je ale důležité, aby byly přirozené, a ne uměle vytvořené, aby se naopak předešlo penalizaci ze strany vyhledávačů.

Celkově vzato, správně provedené SEO není jednoduchý úkol a vyžaduje pečlivé plánování, analýzu a implementaci. Avšak, když se věnuje pozornost každému z těchto aspektů, může to mít dramatický dopad na viditelnost, autoritu a úspěch našich webových stránek.

 

Nezapomeňte na kvalitní fotografie

Při tvorbě vaší online prezentace se nezapomeňte zaměřit, vedle obsahu, SEO a designu, také na obrázky. Kvalitní fotografie totiž mohou být tím rozdílem, který promění vaše webové stránky z průměrných na vynikající. Důvody, proč by kvalitní snímky na vašich webových stránkách měly být, najdete ZDE.

Pořízení kvalitního webu není náklad, ale spíše investice.

Dr. Christopher Dayagdag

Speciální efekty bez příběhu, to je pěkně nudná věc.

George Lucas

Lidé často nevědí, co chtějí, dokud jim to neukážete.

Steve Jobs