Close
Type at least 1 character to search
Ruce drží iPad, vedle leží notebook a brýle.

Definování marketingové strategie a cílové skupiny / stanovení cílů a komunikačních kanálů

Na začátku všeho je potřeba mít marketingovou strategii. Detailně specifikovat cílovou skupinu, určit konkrétní a měřitelné obchodní cíle a následně vybrat vhodné komunikační kanály, přes které oslovíte své zákazníky. Důležitou a nepostradatelnou součástí tohoto procesu je také analýza konkurence, kde je mimo jiné možné získat i inspiraci pro své následující kroky.

Pokud jste úplně na začátku, rádi vám s vydefinováním těchto jednotlivých kroků pomůžeme. V případě, že už nějakou dobu na trhu jste, uděláme revizi a aktualizaci vašich dosavadních aktivit a pomůžeme vám posunout je dále.

Když to nedokážeš vysvětlit 6letému dítěti, nevíš to sám.

Albert Einstein

Myslete jako zákazníci.

Paul Gillin

Kdo nezná protivníka ani sebe, ztratí každou bitvu.

Sun Tzu